Oferta importu

Poznaj ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb

Auta z licytacji

JAK KUPIĆ AUTO Z LICYTACJI Z USA lub KRAJÓW EUROPEJSKICH?

ETAP 1:

W pierwszym etapie przedstawiają Państwo swoje oczekiwania pod kątem wyposażenia, wersji silnikowej, przebiegu, stanu pojazdu itp. aby wyszukane pojazdy przez naszych specjalistów spełniały Państwa oczekiwania. 

ETAP 2:

W kolejnym kroku otrzymają Państwo oferty kilku samochodów na podstawie preferencji. Oferty wysyłamy drogą mailową lub poprzez komunikatory jak whatsapp, messenger itp.

ETAP 3:

Zostaje podpisana umowa na import wybranego przez Państwa pojazdu, a następnie wpłacają Państwo depozyt w kwocie nie niższej niż 5000 zł jako formę zabezpieczenia w przypadku wycofania się z transakcji zakupu pojazdu.

ETAP 4:

Zostaje przedstawiona kalkulacja kosztów związanych z importem.  

W przypadku importu pojazdu z USA należy uwzględnić:

  • koszt pojazdu
  • opłaty aukcyjne
  • cło
  • podatek VAT
  • akcyza
  • koszty transportu
  • prowizja autazlicytacji.pl

W przypadku importu pojazdu z krajów europejkich należy uwzględnić:

  • koszt pojazdu
  • opłaty aukcyjne
  • akcyza
  • koszt transportu
  • prowizja autazlicytacji.pl

ETAP 5:

Przystępujemy do licytacji wybranego pojazdu do kwoty określonej przez kupującego.

WYGRANA AUKCJA:

  • W przypadku wygrania pojazdu na licytacji z USA należy dokonać wpłaty za samochód, prowizję za wygraną, transport auta do portu oraz transport morski i ubezpieczenie frachtu.
  • W przypadku wygrania pojazdu na licytacji z krajów europejskich należy dokonać wpłaty za samochód, opłatę aukcyjną oraz transport pojazdu.

Przelew trzeba wykonać najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych, aby uniknąć dodatkowych kosztów wynikających z opóźnień w płatności. Wysokość opłat jest zależna od ostatecznej ceny pojazdu, jego gabarytów i aktualnych stawek firm transportowych. Po dokonaniu wpłaty organizujemy cały proces w państwa imieniu.

PRZEGRANA AUKCJA:

Jeśli aukcja zakończy się nie powodzeniem i aukcja nie zostanie wygrana to Państwo decydują o kolejnym kroku. Mogą Państwo zrezygnować z dalszych poszukiwań, w tym wypadku zostaje zwrócona kwota depozytu w ciągu 3 dni roboczych lub kontynuujemy poszukiwania innego pojazdu. Często zdarza się jednak, że samochód nie osiągnie ceny minimalnej i jest ponownie wystawiany na licytacji. W takim wypadku szacujemy w przybliżeniu minimalną kwotę jaką oczekuję platforma licytacyjna aby pojazd wygrać na aukcji.

ETAP 6:

Transport z krajów europejskich:

Po zaksięgowaniu środków pieniężnych, odbieramy pojazd z placu aukcyjnego i transportujemy pod wskazany przez Państwa adres. Czas oczekiwania na pojazd waha się w granicach 7-30 dni roboczych w zależności od kraju, w którym pojazd się znajduje. 

Transport z USA:

Po zaksięgowaniu środków pieniężnych w USA, pojazd jest odbierany, a następnie transportowany do najbliższego portu, w którym wykonuje się dodatkowe zdjęcia. Kolejnym krokiem jest jego załadunek do kontenera znajdującego się na pokładzie statku płynącego do Rotterdamu lub Bremerhaven. Klient jest na bieżąco informowany drogą mailową o statusie pojazdu i jego lokalizacji. 

  • odprawa celna

Po dopłynieciu do wybranego portu samochód jest rozładowywany z kontenera przez agencję celną i wykonywane są kolejne zdjęcia pojazdu. Procedurą oclenia samochodu zajmują się pracownicy agencji celnej w tym wypadku jest to usługa zewnętrzna, która jest realizowana za naszym pośrednictwem. Po zakończeniu procesu odprawy celnej wysyłamy do Państwa e-mail o zakończonym procesie. Dodatkowo wysyłamy informację z rozliczeniem. 

ETAP 7 (USA):

Koszty celne:

Po zakończonej procedurze związanej z opłatą celną oraz naliczonym podatkiem VAT agencja celna wystawi fakturę, w skład której wchodzą usługi agencji, opłatę celną oraz podatek. Przelew musi zostać zrealizaowany bezpośrednio na konto agencji na podstawie wysłanego przez nas rozliczenia.

ETAP 8 (USA):

Samochód dostarczamy bezpośrednio we wskazany wcześniej przez Państwa adres w Polsce. Wskazują Państwo miesjce rozładunku, które zagwarantuje bezproblemowy dojazd kierowcy. Rozładunek pojazdu jest w gestii klienta. Płatność za transport do Polski jest rozliczana gotówką przy odbiorze. Po dostarczeniu pojazdu rozliczamy naszą prowizję z wpłaconego depozytu i wystawiamy fakturę za naszą usługę. Komplet dokumentów wysyłamy kurierem.